قیمت دستگاه حضور و غیاب - دستگاه حضور و غیاب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ورود خروج و آدرس vorodokhorj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 113
:: باردید دیروز : 14
:: بازدید هفته : 221
:: بازدید ماه : 216
:: بازدید سال : 1222
:: بازدید کلی : 2768

RSS

Powered By
loxblog.Com

زمان ورود خروج

قیمت دستگاه حضور و غیاب - دستگاه حضور و غیاب
پنج شنبه 24 بهمن 1398 ساعت 9:41 | بازدید : 659 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

… نوع دستگاه حضور و غیاب کارتی و دستگاه حضور و عیاب تشخیص چهره و بیومتریک( اثر انگشت و چهره و مردمک … بدلیل اینکه ممکن است کارت تردد هر شخصی توسط شخص دیگری در دستگاه ثبت گردد. … برای کنترل کارکرد نگهبانان و زمان گشت زنی بهترین وسیله دستگاه گشت و نگهبانی EFL 3000 بی نیاز از شارژ، با امکان ثبت رخدادها در محیط گشت زنی … قیمت خرید: 6.160.000 ریال. برای مشاهده راهکارهای انتخاب بهترین دستگاه حضور و غیاب اینجا کلیک کن . بهترین دستگاه حضور و غیاب را زمانی می توان انتخاب کرد که متناسب با مجموعه ی ما باشد. با خرید هر یک از دستگاه های حضور و غیاب از فروشگاه تهران نت , نرم افزار حضور و غیاب نسخه پایه را به صورت رایگان از تهران نت هدیه بگیرید . فروشگاه اینترنتی افق تحت شرکت افق فرا ویژن ارایه دهنده دستگاه های حضور و غیاب … که سنسور اثر انگشت دستگاه های حضور و غیاب اش ۴ سال گارانتی تعویض دارد.

قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت

… توانایی ثبت ۱۰ اثر انگشت برای هر نفر; تعداد و نوع پورت های خروجی دستگاه. ارتباط بین دو پورت از طریق یک کابل 2زوج (4رشته) انجام می گردد. امکان ارتباط آنلاین بر بستر شبکه های TCP/IP و Wi-Fi، قابلیت استفاده از USB Flash Memory و صفحه نمایش رنگی فارسی در کنار قیمت مناسب از جمله ویژگی های این دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی است. در دستگاه های اثر انگشتی شخص نمیتواند الگوی اثر انگشت ها را حدس بزند و یا تشخیص دهد اما در دستگاه های دیگر میتوان رمز عبور را حدس زد . پلیس باید یک پایگاه دادهی تشخیص چهره میساخت و به این منظور یک کاربر انسانی باید مجموعهای از نقاط کلیدی مثل مردمک یا گوشهی چشم را روی تصویر چهرهی هر سوژه مشخص میکرد. امروزه این امر با نرم افزار حضور و غیاب ساده تر شده است .این نرم افزار کمک میکند تا زمان صرف شده برای محاسبه زمان حضور و غیاب کارکنان بسیار کمتر شده و عاری از خطاهای انسانی شود. نرمافزار افزار تحت وب گستردگی بسیار بیشتری دارد. این نرم افزار بصورت کاملا اتوماتیک به کارکنان این اجازه را می دهد که ساعات کار خود را از هر دستگاهی پیگیری کنند.



    • پنجشنبه- موظفی از ساعت 8:00 تا ساعت 12:00



    • اپلیکیشن حضور و غیاب هاروست (Harvest)



    • ماژول node-opencv



    • 7دستگاه حضور و غیاب پیشگامان ماندگار مدل Saina-22



    • قابلیت چند زبانه بودن کردی عربی فراسی انگلیسی و…



    • 1- استفاده از ip های پیش فرض دستگاه



    • 10 روز پیش



    • قابلیت تنظیم سطح حساسیت سنسور اثر انگشت




به همین دلیل مهم است که شما یک سیستمی را انتخاب کنید که برای همه کارکنان شرکت شما کار با آن سیستم آسان باشد. پیشتر اشاره کردیم که به دلیل هزینه های پایین، کوییکی برای کسب و کارهای کوچک بسیار مناسب است اما در اینجا به برخی از مواردی که به صرفه جویی اقتصادی این نرم افزار منجر می شود اشاره می کنیم. علاوهبر بحث یکپارچگی و مدیریت حقوق کارمندان، نظم و انضباط نیز در هر زمینهای یکی از مواردی است که بسیار حائز اهمیت است. حال اگر مسئولیت ها بر روی یک فرد باشد این امر می تواند چندین ساعت طول بکشد اما با استفاده از دستگاه حضور و غیاب به میزان قابل توجهی زمان برای پردازش حقوق و دستمزد کاهش می یابد. تصور بفرمایید که دستگاه RF900 می تواند در محیطی با این میزان روشنایی به راحتی کار کند. گروه امنیت شاپ با توجه به رعایت حقوق کار فرمایان گرامی و ارائه خدمات و پشتیبانی به موقع، فروش کالا با ضمانت نامه و گواهی اصالت کالا صورت می پذیرد.

دستگاه حضور و غیاب ارزان

این بدان معنی است که تعداد دقیق ساعت حضور کارمند و کارکرد وی به سیستم محاسبه حقوق و دستمزد انتقال یافته و کارفرما دیگر نگران اضافه کاری اشتباه نمی باشد. بدین ترتیب به راحتی مشخص می شود ترددی که در ساعت 8:30 ثبت شده است مربوط به این روز کاری نمی باشد. نرم افزار حضور و غیاب رایگان دارای حجم 1.2 گیگ می باشد و نمی توان لینک دانلود آن را در سایت قرار داد لذا به صورت لوح فشرده برای مشتریان ارسال می گردد. کاربر می تواند در صورت نیاز جدول های اختصاصی خود را به پروژه اضافه کند. قابلیت های متنوع نرم افزار حضور و غیاب نسخه پایه را در جدول زیر ملاحظه کرده و با نسخه های پیشرفته تر مقایسه نمایید . اکثر ساعتهای حضوروغیاب Hsoon توسط سیستم برق تغذیه میشوند و از زبان انگلیسی روان در دستگاه پشتیبانی می کنند که سهولت کارکرد با آن را برای هر کاربری میتوان تضمین کرد.




|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: